reklama

Čo som chcel povedať Robertovi Kaliňákovi

Tak nám prerušili schôdzu. Andrej Danko sa tváril, že niečo číta a baštrnákovci sa tvárili že tomu rozumejú. Následne to nazvali uznesením, podľa ktorého sa o odvolaní Kaliňáka má rokovať až v septembri.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Prebehlo stlačenie dopredu dohodnutého gombíka a kým sa opozícia snažila dešifrovať o čom to dal vlastne Danko hlasovať, bez vypočutia si štyroch prihlásených procedurálnych návrhov utiekol z rokovacej sály.

So svojím príspevkom do rozpravy som bol na rade. Nechcel som rozprávať dlho, iba som chcel apelovať na zdravý rozum a úsudok všetkých poslankýň a poslancov tohto parlamentu bez ohľadu na politické tričko, košeľu, ci blúzku. Chcel som iba aby si poslanci, no hlavne pán Kaliňák uvedomili, že „samovyšetrovanie“, rovnako ako „samoúnos“, nie sú jednoducho možné.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V prípade takzvaného „samoúnosu“ syna prezidenta Michala Kováča nás na to museli upozorniť rakúšania, a veru hanba to bola riadna. V prípade samovyšetrovania, aj v súvislosti s naším predsedníctvom by tento prst mohol byť ešte hanebnejší.

Tiež som chcel Robertovi Kaliňákovi povedať aby si uvedomil, že tak ako si pacient sám nezapne CT-čko, aby si urobil tomografiu, tak ani minister nemôže viesť rezort, ktorý má nezávisle vyšetriť podozrenia v kauze, v ktorej je namočený až po uši. A tiež som chcel pre ním vysloviť nahlas aj iné veci, ktoré možno v uchu zabolia no papier znesie. Ak by sa teda niekdy dostal k tomuto blogu, tu sú adresne:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pán Kaliňák, predovšetkým úprimne nechápem aké lepidlo Vás drží k stoličke, ktorú odmietate opustiť napriek všetkému čo už ohľadom kauzy Baštrnák bolo povedané, dokázané, čo ste sám potvrdili, či nevyvrátili.

Nezabúdajte tiež na tisíce ľudí, ktorí žiadali Vaše odstúpenie a naozaj nezávislé vyšetrenie kauzy Baštrnák, tam vonku na uliciach Bratislavy a Košíc už tri pondelky po sebe.

Určite to nie je lepidlo zodpovednosti za rezort, v ktorom sami policajti nechápalo krútia hlavou nad vírom rozkrútených udalostí. Motto „Pomáhať a chrániť“ si ľudia vďaka Vášmu prístupu dopĺňajú do nového tvaru „Pomáhať Kaliňákovi a chrániť Bonaparte“.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A určite to nie je ani záujem o kontinuitu ako sa píše v programovom vyhlásení vlády. Sám pán premiér síce posledne vyzdvihol Vaše predošlé zásluhy v rezorte, žiaľ toto bolo naozaj veľmi, veľmi dávno. Namiesto vnútra ako rezortu sa ste sa evidentne zahľadeli skôr do svojho vnútra.

To že vycestujete za slovenskými dovolenkármi, ktorí havarovali v zahraničí a to len preto, aby ste mali večer v správach na RTVS desaťminútový monológ Vám karmu nezlepší.

A nič vám nepomôže ani domová prehliadka u Baštrnáka. Neverím, že na Slovensku sa nájde ešte čo i len jeden občan, pre ktorého by to bolo čosi viacej ako len obyčajné divadlo. Alebo skôr nepodarená komédia. 4 mesiace po prepuknutí kauzy Vám niečo také nezožerú už ani Vaši vlastní voliči.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na druhej strane áno, podvody s DPH boli v dobe, ktorú vy nazývate „dobou kešu“ pomerne častým javom. Ale to vám nedáva právo na to, aby ste nad tým dnes mávli rukou. Nemávli ste ňou v prípade Mojsejovej, či Varehu, nerobte to preto ani v prípade Baštrnáka a nechajte túto kauzu nezávisle vyšetriť. Toto, ako som spomenul na úvod, však nijako nemôžete zabezpečiť vy. Ani pár premiér si bypass nerobil sám.

Pán Kaliňák, ak sa niekedy dočítate až sem, chcem Vás aj touto cestou aj ja vyzvať – odstúpte! Ak by ste sa však až k týmto riadkom do septembra nedostali a budete v tom čase stále prilepený k ministerskej stoličke, ochotne Vám ich prečítam osobne.

Karol Galek

Karol Galek

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  104
  •  | 
  • Páči sa:  83x

Keď ma hneval stav vecí verejných, povedal som si, že namiesto kritizovania začnem od seba, a tak som sa dal na politiku. Ako štátny tajomník ministerstva hospodárstva som hľadal a ponúkal riešenia ako zvládnuť energetickú krízu, dnes to isté robím z parlamentu. Som Karol Galek, člen hospodárskeho výboru NR SR a expert strany SaS pre energetiku. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu